Medlemsvilkår i Hundehelseportalen

Som medlem forplikter kunden seg til å opptre høflig og respektfullt overfor andre medlemmer. Vi ønsker å skape et inkluderende miljø hvor alle føler seg velkomne, uavhengig av erfaring eller bakgrunn. Det er naturlig at ulike meninger og synspunkter kan dukke opp, men diskusjoner skal alltid foregå på en saklig og respektfull måte. Personlige angrep tolereres ikke.

 

Hva er inkludert i medlemskapet

Medlemskapet er digitalt og kunden vil ikke motta noen fysiske produkter. 

Som medlem i Hundehelseportalen får kunden tilgang til:

  • Digitalt oppslagsverk: Oppslageverk i Veterinærmedisin for hundeeiere, tilgjengelig i Kajabi etter innlogging i medlemsportalen via winblad.no/login
  • Månedlig temabasert webinar. Avholdes 1 gang per måned, varighet ca 1 time per gang. Opptak gjøres tilgjengelig i portalen innen et døgn.  Holdes på Zoom, epost med lenke sendes ut i forkant i tillegg til å være tilgjengelig inne i kursportalen.  Opptak blir tilgjengelig innen 24 timer. 
  • Digital gruppeveiledning med veterinær Cathrine Winblad: Gruppe åpen kun for medlemmer av Hundehelseportalen. Gruppeveiledningenes formål er å gi rom for generelle drøftinger med veterinærer og andre medlemmer i portalen der kunden kan ta opp ulike utfordringer og spørsmål knyttet til hundehelse.  Avholdes 1 gang per måned, varighet inntil 1 time per gang.  Gjennomføres på Zoom, epost med lenke sendes ut i forkant i tillegg til å være tilgjengelig inne i kursportalen. Opptak blir tilgjengelig innen 24 timer. 
  • Sosial plattform: Forum for hundeeiere og Logrekollektivet,  tilgjengelig i Kajabi etter innlogging i medlemsportalen via winblad.no/login
  • Hundehelseskolen: Praktiske oppgaver kunden kan gjøre på egen hund, oppfordringer og utfordringer for å utvikle seg som hundeeier, berike hundeholdet og gi seg nye ideer,  tilgjengelig i Kajabi etter innlogging i medlemsportalen via winblad.no/login 

 

Betaling

Det tilbys ulike typer medlemskap. Medlemskap har forhåndsbetaling, ingen bindingstid og kunden beholder lik pris for hver betaling så lenge kunden er sammenhengende medlem. Dersom kunden avbryter medlemskapet sitt og ønsker å bli medlem igjen, vil medlemsavgiften som gjelder på det tidspunktet kunden melder seg inn igjen, være gjeldende.

Medlemskap med abonnementsbetaling, f. eks. månedlig eller årlig, fornyes automatisk til det sies opp. 

Livstidsmedlemskap med engangsbetaling gjelder så lenge portalen eksisterer i sin nåværende form. Som livstidsmedlem får kunden permanent tilgang til alle funksjoner og alt innhold som er inkludert i medlemskapet.  Kunden vil få skriftlig beskjed.

 

Oppsigelse

For abonnementsmedlemskap kan kunden si opp når kunden vil, og kunden beholder tilgangen frem til neste betaling. 

 

Har kunden fast betaling via Vipps gjør dette:

For å avslutte en fast betaling kan kunden enten sende en epost til [email protected] eller avslutte selv via Vipps appen.

I Vipps appen går kunden til "Faste betalinger", velger abonnementet kunden skal avslutte og trykker "Administrer abonnement". Da kan kunden logge inn med Vipps og avslutte abonnementet. 

 

Har kunden fast betaling via betalingskort gjør dette:

Dersom betaling for abonnementet mislykkes fire ganger, vil tilgangen til medlemskapet automatisk bli trukket tilbake, og kunden vil miste tilgangen til prokundenktet/tjenesten.

For å si opp medlemskapet logger kunden inn i medlemsportalen winblad.no/login.

Trinn-for-trinn guide for  å si opp medlemsskapet

  1. Kunden logger inn og finner profilen sin: Start med å klikke på ditt runde profilbilde øverst til høyre på skjermen.
  2. Gå til innstillinger: Fra nedtrekksmenyen som dukker opp, velg "Innstillinger" eller "Settings".
  3. Finn betalingsinformasjon: På høyre side av skjermen, øverst, finner kunden en seksjon som heter "Betalingsinformasjon" eller "Billing info". Klikk på denne.
  4. Avbryt abonnementet: Her vil kunden se et alternativ for å "Avbryte" eller "Cancel" abonnementet ditt. Klikk på dette og følg instruksjonene på skjermen for å fullføre prosessen.

 

Gjeldende for livstidsmedlemskap

Kunden kan når som helst velge å avslutte medlemskapet ved å sende en e-post til [email protected]. Beløpet kunden har betalt for livstidsmedlemskapet er ikke refunderbart dersom abonnementet sies opp av medlemmet etter angrefristen på 14 dager. Sletting av medlemskapet er endelig, og dersom kjøperen ønsker å bli medlem på nytt må påfølgende medlemskap må tegnes på nytt på ordinære vilkår.

 

Selgers rett til å avbryte kundeforholdet

Selger forbeholder seg retten til å avslutte kundeforholdet uten nærmere begrunnelse. Kunden vil få skriftlig beskjed. Selgeren vil uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren ga melding til kjøperen om beslutningen gjennomføre tilbakebetaling til kunden. I slike unntakstilfeller vil kunden få refundert beløpet for varen eller tjenesten dersom avtalen avsluttes i sin helhet og varen ikke er mottatt enda.

Har kunden tegnet abonnement, forplikter selger seg til å tilbakebetale forhåndsbetalt beløp for gjenværende periode til kjøperen. 

 

Ansvarsfraskrivelse

Informasjonen som deles på plattformen og i webinarer er ment som generell veiledning og skal ikke erstatte profesjonell veterinærhjelp. Diagnostisering og behandling krever alltid en fysisk undersøkelse av dyret utført av en veterinær. Dersom kunden er usikker på dyrets helsetilstand, anbefales det å kontakte en veterinær umiddelbart. Medlemmene handler på egen risiko ved å følge rådene i portalen uten å konsultere veterinær. Veterinær Cathrine Winblad står bak denne plattformen og bidrar med kunnskap og støtte til medlemmene. Behandlingrådene er gitt med hensikt til å sette kursdeltaker i bedre stand til å håndtere ulike situasjoner frem til veterinærhjelp kan skaffes, dersom det er et behov.

 

Innholdet i portalen kan oppdateres eller endres uten forvarsel. 

Selger vil kontinuerlig oppdatere og endre innholdet i Hundehelseportalen for å  tilføre ny innsikt og kompetanse, følge med på ny forskning og veterinærfaglige anbefalinger. Det er medlemmets ansvar å holde seg oppdatert om eventuelle endringer. Veterinær Cathrine Winblad og Hundehelseportalen erstatter ikke din fysiske veterinær. Dersom det forekommer det kunden mener er feil eller mangler i portalen, skal Veterinær Cathrine Winblad kontaktes.

 

Immaterielle rettigheter

 Alt innhold som kunden får tilgang til som medlem, inkludert materiale kunden får tilgang til  på plattformen Kajabi og som deles på Zoom, inkludert tekst, bilder og video, er beskyttet av opphavsrett og tilhører Veterinær Cathrine Winblad eller lisensgivere.

Deling eller salg uten skriftlig samtykke er ikke tillatt.

 

Endringer i vilkårene

Selger forbeholder seg retten til å endre vilkårene for medlemskapet. Eventuelle endringer vil bli kommunisert til kunden skriftlig på en tydelig måte i forkant, og de nye vilkårene vil tre i kraft fra den datoen som er angitt i meldingen.

 

Personopplysninger

Vi behandler dine personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning. 

Din personlige informasjon, inkludert kontaktinformasjon, vil aldri bli delt eller solgt til tredjeparter. Ved deltakelse på webinarer og direktesendte arrangementer gjøres det opptak. Din deltakelse kan vises for andre medlemmer under sendingen og i opptaket. Ønsker kunden å være helt anonym, anbefaler vi at kunden bruker et alias eller deaktiverer videoen.

Bruk av portalen og dens løsninger til kommersiell markedsføring av egne tjenester eller produkter er ikke tillatt.

Kunden vil få tilgang til å delta på webinarer og gruppeveiledninger hvor det gjøres opptak som vil bli liggende i medlemsportalen Hundehehelsportalen.

Ved å delta på livesendinger samtykker kunden til at ditt bilde og lyd kan være med i opptaket, og at opptaket kan deles med andre, inkludert publiseres på nett. Dersom kunden ønsker å delta uten å vise seg på kamera, er det fullt mulig å skru av videoen og bruke et valgfritt aliasnavn. Arrangøren beholder alle rettigheter til opptaket. Kunden har ikke rett til å kopiere, distribuere eller gjøre endringer i opptaket uten skriftlig samtykke fra selgeren.

 

Tekniske løsninger

Medlemskapet er nettbasert via innlogget side på winblad.no/login og Zoom. Informasjon om kommende arrangementer deles på e-post og inne i Hundehelseportalen.

Innloggingsinformasjonen er kun for personlig bruk og må ikke deles med andre. Brudd på dette kan føre til sperring av kontoen. 

Selger forbeholder seg retten til å endre tekniske løsninger dersom dette anses som hensiktsmessig for videre drift av portalen. Kjøper vil bli informert i god tid før slike endringer trer i kraft.

Tekniske problemer:

Vi gjør vårt beste for å sikre en stabil og problemfri opplevelse. Dersom det oppstår tekniske problemer med medlemsportalen eller i webinarer vil vi gjøre vårt beste for å løse dette så raskt som mulig. Vi kan imidlertid ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skader som følge av tekniske problemer. 

Tilgangen til tjenesten skjer via den digitale plattformen Kajabi, og videokonferansetjenesten Zoom. Kunden vil motta personlig tilgang til videoinnhold, nedlastbare ressurser og tilgang til webinarer. For å delta i livewebinarer og samhandle med andre medlemmer, benytter vi oss av plattformene Zoom og Kajabi. For å få tilgang trenger kunden en stabil internettforbindelse og en kompatibel enhet. Vi anbefaler å bruke en oppdatert nettleser og nyeste versjon av Zoom-appen. 

Ved tekniske utfordringer, vennligst kontakt [email protected].

 

Arrangørens rett til å avlyse

Arrangøren forbeholder seg retten til å avlyse digitale samlinger, webinarer og andre arrangementer  ved uforutsette hendelser. I så fall vil kunden informere så raskt dette praktisk lar seg gjøre og det vil bli satt opp ny tid. 

 

Force majeure

I tilfelle av force majeure, som for eksempel naturkatastrofer, pandemier eller andre hendelser utenfor vår kontroll, kan det forekomme avbrudd i tjenesten eller endringer i medlemsvilkårene.

 

I tillegg til disse betingelsene gjelder Cathrine Winblads generelle salgsvilkår som til enhver tid ligger på bedriftens nettside https://www.winblad.no/salgsbetingelser.